20 lass med snø bortkjørt

20 lass med snø bortkjørt

Leif Jonny Aase har i dag sørget for at 20 lass med snø er bortkjørt fra området rundt Bøgh Hafsø banen. En del snø er også flyttet på. Selve hovedbanen har vært grønn og
fin i lange tider, men etter måkingen 18 februar har en svært kald vinter sørget for at det som omkranset banen ikke har smeltet av seg selv.
Nå i ettermiddagstimene kommer det rapporter om snøfall både på Ålgård og i Stavanger, så om 1. kvalifiserende
runde i NM vil medføre utsettelser av kamper gjenstår og se. Arrangementsansvarlig i Eiger, Eilif Leidland tror det skal gå greit for arrangementet i Hålå sin del og han håper publikum innfinner seg til årets første tellende kamp!

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no