188
Med bakgrunn i at kommunen hever nivået til rødt. Har vi besluttet at det blir treningsstopp ut året. Vi tar en status før oppstart i januar om vi skal forlenge eller starte opp igjen.
Vi ønsker dere alle en riktig God Jul
Og håper at den blir karantenefri for dere alle.
Mvh Styret Eiger FK