Sesongens første hjemmekamp

Sesongens første hjemmekamp


I kveld tar Eiger i mot et annet «øybu lag» – når Buøy fra Stavanger kommer på besøk. To klubber godt vant med å kjøre over hver sine broer for å komme til og fra sine hjemmearenaer. Årets første hjemmekamp står for tur, og med 2-1 tapet i forrige runde er suget etter å komme i gang med poenghøstingen stort. Spillere som var utilgjengelige forrige kamp er tilbake og klare til innsats.

Buøy spilte 2-2 i sin første kamp, hjemme mot Midtbygden etter å ha ligget under med 2-0. Det er et lag man har ambisjoner om å slå, og i «fort Hålå» tror Eigerfk.no at Buøy skal få det meget tøft.

Trener Dyrnes melder om et Eiger lag som skal «trå flatt» i gjennvinningene og kjøre hardt i kontringene. Angrepene skal avsluttes, og unødvendige balltap på midten skal unngås. Tetter man i igjen bakover, så skal dette bli en hyggelig kveld.

Kampen starter 19:00 i kveld. Vel møtt!

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no