C-laget starter opp igjen

C-laget starter opp igjen

C-laget har ligget brakk store deler av året og de sure vintermånedene er nå i anmarsj. Derfor ønskes du velkommen til å trene inne i Norrøn hallen onsdager klokken 20:00.

OPPSTART: Fra og med 2. november kan disse gamle heltene være tilbake i trening igjen.

Dette er først og fremst tenkt som et treningstilbud i vintermånedene, med tanke på å holde seg i aktivitet. Det vil ikke bli seriøse øvelser, kun spill. Det kan være verdt å merke seg for sofaslitere som har tenkt seg på trening i morgen å ta med ei vannflaske, for det er tyngre å løpe etter enn ball enn å se fotball på tv.

Dette er som sagt kun et treningstilbud, der alle som ønsker kan delta. Den eneste forutsetningen er at man er betalende medlem i Eiger FK.

Så, kom deg opp av sofaen og møt på trening hver onsdag.

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no