Noen har kanskje sittet litt på gjerdet før de meldte seg på årets høydepunkt Skaara Cup, i påvente av en avklaring på om det blir turnering i Eigerhuset eller i Norrøn hallen. Mandag kunne man definitivt slå fast at det altså blir i den nye hallen. Grunnet dette så er påmeldingsfristen utvidet til onsdag kveld ved midnatt. En godt fornøyd daglig leder i Atle Skailand har sett at både fagfolk og dugnadsarbeidere har holdt trykket oppe til siste slutt og det som nå gjenstår er bare litt småplukk her og der!
Prosjektleder Christian Lindø (bildet under) har hatt troen hele tiden og ser ut til å styre det hele med stoisk ro. Han sier at både fagfolkene og de etter hvert ganske så drevne dugnadsarbeiderne har langt på vei vært «selvgående» den siste tiden. Så da er det bare å glede seg til fredag den 27.desember når avspark for Skaara Cup tas i ny fotballhall!

NB! Husk å melde dere på!
skaaracup@eigerfk.no eller telefon 402 42 267