Det nærmer seg noe….

Det nærmer seg noe….

Arbeidet med å legge kunstgress på den gamle grasbanen har dratt ut, men i løpet av helgen er det meste av det nye gresset kommet på plass. Fortsatt gjenstår noe «småputl», men håpet om treninger på den nye banen i løpet av uken er fortsatt levende.

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no