Endelig i gang

Endelig i gang

I kveld starter endelig alvoret, når Eiger gjester Klepp i første seriekamp. Det er snart to år siden forrige seriekamp – så dette har vi ventet og gledet oss LENGE til.  Forrige møte mellom de to nå nylig i OBOS cupen, ble rene massakren fra Eigers side med hele 8-0. Vi har all grunn til å tro at Klepp ikke har tenkt å gi fra seg noe som helst i kveld, og et helt annet lag er forventet.  Kampen starter 19:00 på Klepp. Møt opp – vi er i gang igjen!!:)

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no