Sandnesgrase ble arrangert for 29 gang denne helgen og totalt fire Eigerlag har vært på plass. G2009 (to lag) og J2010 var lagene som representerte Eiger lørdag, mens G2008 spilte sine kamper søndag. På en værmessig perfekt lørdag ble det både seire og tap på Eigerlagene. Fullt så bra var ikke søndagsværet, uten at det la noen demper på innsatsen.
Positive og ivrige foreldre og besteforeldre gjorde rammen flott for Eigerspillerne. Totalt 297 lag deltok på årets Sandnesgrase.
Allerede neste helg skal en rekke Eigerlag delta på en ny turnering når Lucky Bowl går av stabelen på Husabø!
