Fornøyd, tross tap

Fornøyd, tross tap

Eigers damelag tapte 2-0 for EIK 2 da lagene møttes til den første virkelige testen på Bøgh Hafsø banen i Hålå søndag. Tross tapet var trener Thor Jostein Dyrnes fornøyd med det meste og han mener jentene på årets unge damelag tar steg for hver uke. Baklengsmålene karakteriserer han som tabber det blir enkelt å luke vekk og det manglet heller ikke på muligheter til både redusering og utlikning.
EIK 2 blir også Eigers første motstander når serien starter i april.

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no