Første 15 ødela!

Første 15 ødela!

Eiger 2 innledet oppgjøret mot Hana «sovende» i Hålå tirsdag. 0-2 stod det nemlig allerede etter 10 minutter og trenerduoen Blakstad og Løyning måtte omorganisere laget.
Etter en god start av tabellnaboene fra Sandnes overtok Eiger spillet og fra halvspilt omgang og ut dominerte Eiger oppgjøret totalt. 0-3 kom likevel mot spillets gang 10 minutter før halvtidshvilen men at det bare ble med Ruben Hjelms ene reduseringsmål var smått utrolig. Både Sander Haugstad, Inge Pettersen og Sander Brobakken burde nettet på store sjanser men det stod altså 1-3 ved pause.
Andre omgang var mer jevnspilt, men gjestene skulle også få et fjerde mål denne tirsdagskvelden da en corner ble stusset i mål etter snaue 10 minutters spill. Da Espen Stornes ble vist det røde kortet halvveis i omgangen var i praksis kampen over for de røde og blå. Riktignok ble det fortsatt skapt sjanser og Sander Haugstad ble også snytt for en soleklar straffe, men oppgjøret ebbet ut med 1-4 etter en kamp der de første 15 minuttene ødela kampen for Eigers del.
Kampfakta:
Eigers lag: Erik Skadberg, William Refsland, Christer Torgersen, Sigmund S. Hunnestad, Jonas N. Havsø, Ruben S. Hjelm, Sander Brobakken, Viktor B. Opheim, Sander Haugstad, Sondre Tveit, Inge A. Pettersen
Benyttede innbyttere: Espen Stornes, Roi Park Debes, Marius Myklebust, Martin Mong Eide og Stefan Ghilom
Tilskuere: ca 30
Dommer: Svein Axel Johannessen, Hidra FK-Fotball – inkonsekvent, arrogant og veldig svak i lettdømt kamp!
Rødt kort: Espen Stornes
Gult kort: Jonas N. Havsø, et til Hana

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no