Byggeleder Christian Lindø returnerte fra ferie søndag. Da bar det rett opp i Hålå for å ta den siste ukas arbeid i Norrøn-hallen nærmere i øyesyn. Han mener det nå vil vise godt igjen det arbeidet som skal gjøres fremover etter at taksperrene kom på plass i uka som var. Han forventer at arbeidet nå vil fortsette med å legge tak og er såpass optimistisk at han tror det skal la seg gjøre å ha tett bygg i løpet av første halvdel av september. «Bunnledninger i garderobe legges i løpet av august og gulv støpes forløpende. Innvendig tømmerarbeid påbegynnes så snart bygget er tett, deretter følger vi på med ventilasjon, rørlegger, elektriker og slike ting», avslutter han.
167