Gjorde stas på pensjonistgjengen

Gjorde stas på pensjonistgjengen

Tradisjonen tro var det en fornøyd pensjonist-gjeng, som igjen ble satt pris på med gode smørbrød da gjengen var samlet i kafeen i Eigerhuset mandag. Denne gjengen har blitt en viktig ressurs for klubben, og vi er svært stolte av den gode jobben de gjør torsdager hele året.

 
Daglig Leder Thor Jostein Dyrnes hadde mye skryt å komme med til dem, og begynte med å takke dem alle for strålende innsats i 2017.
 
«Det er alltid et høydepunkt for meg, Andre og Monica å treffe dere hver torsdag», avsluttet en fornøyd Dyrnes.

 

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no