Grasrotandelen øker!

Grasrotandelen øker!

For første gang på flere år øker nå beløpet Eiger mottar fra grasrotandelen. Antall givere har økt jevnt og trutt i de drøye 10 årene ordningen har eksistert, men de siste år har nok spillere i (litt for) stor grad spilt og tippet på utenlandske selskaper og ikke Norsk Tipping. Nå svinger altså pendelen andre vei og i løpet av årets første 8 måneder har klubben mottatt hele 255 100,76 fra 534 unike givere. Samme periode i fjor gav klubben 242 966,95.

Vi oppfordrer alle til å velge Eiger som grasrotmottaker når dere tipper!

Grasrot kampanje januar 2019

 

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no