Som leder for Eiger FK vil jeg med dette benytte anledningen til å takke dere ALLE SAMMEN for all den dugnadshjelp klubben har fått fra dere i den senere tid. Vi har alltid hatt et godt rykte på oss for å være en dugnadsklubb, og det har vi til de grader bevist at vi fortsatt er!
Vi har på kort tid bl.a. fikset hjemmekamp i NM mot storebror EIK, arrangert 1. mai-andeløp, og i dag 17. mai. Og ved de to sistnevnte arrangementene har vi attpåtil solgt masse lodd.
Videre har mange bakt kaker, stått i kiosken, kjørt ut mat eller bidratt på annet vis.
All denne dugnadshjelpen fra nettopp DEG er ubetalelig for Eiger som klubb! Så tusen takk til alle dere som har stilt opp.
En ekstra takk til 17. mai komiteen som sammen med maaaange gode «hjelpere» gjorde nasjonaldagen i Okka by til en flott festdag!
Fotballhilsen
Tore Tollefsen
Styreleder Eiger FK
281