Jovisst kan vi slå EIK!

Jovisst kan vi slå EIK!

Sesongen er godt i gang og det er liten tid til å dvele for lenge ved hver kamp. Kort tid etter det skuffende tapet mot Moi på fredag, rettet Eiger-trener Jone Mathiesen fokuset mot onsdagens NM batalje mot EIK. En fullsatt Bøgh Hafsø bane i Hålå tror han er akkurat det som skal til for å få spillerne tilbake i cup-moduset som gav to avansement fra kvaliken. Mathiesen mener at Eiger har alt å vinne, EIK har alt å tape. «Det er nok mange på Husabø som gruer seg», fortsetter han. «EIK er selvsagt store favoritter, men om vi skulle klare å vinne vil det være en større prestasjon enn EIKs seier over Viking i fjorårets NM. Det er større forskjell fra 2 divisjon til 4 divisjon enn det er fra dårlig tippeliganivå til 2 divisjon».

Uansett håper Jone Mathisen at det blir en folkefest og opplevelse folk vil snakke lenge om etterpå. «Byen er sulteforet på skikkelige lokaloppgjør»!

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no