
Etter en værmessig strålende påske var det utgjort at det skulle bli utfordrende værforhold når kveldens NM-kvalik mellom Mandalskameratene og Eiger etter planen skulle gå av stabelen klokken 19:00. I følge sportslig leder Bjørn Arne Slettebøe så var a-laget innstilt på at kampen skulle som oppsatt, men etter å ha vært i kontakt med MK ble det klart at kampen ikke kunne avvikles.
Bildet over er fra Idrettsparken i Mandal. Der skulle oppgjøret uansett ikke gå, men spørsmålet var om tilstanden på kunstgrasbanen like ved var like utfordrende. Det var den altså.
Og her kan du se «livebilder» fra Mandal.