Kampen utsatt et døgn

Kampen utsatt et døgn

Etter en værmessig strålende påske var det utgjort at det skulle bli utfordrende værforhold når kveldens NM-kvalik mellom Mandalskameratene og Eiger etter planen skulle gå av stabelen klokken 19:00. I følge sportslig leder Bjørn Arne Slettebøe så var a-laget innstilt på at kampen skulle som oppsatt, men etter å ha vært i kontakt med MK ble det klart at kampen ikke kunne avvikles.
Bildet over er fra Idrettsparken i Mandal. Der skulle oppgjøret uansett ikke gå, men spørsmålet var om tilstanden på kunstgrasbanen like ved var like utfordrende. Det var den altså.
Og her kan du se «livebilder» fra Mandal. 


Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no