Kjekt i Mandal!

Kjekt i Mandal!

Lørdag satte J12 kursen mot Mandal og årets Lindesnescup. Jentene stilte med 2 lag. De  viste mye bra spill og god innsats i ett noe varierende sommervær. 

Totalt hadde de 8 kamper som endte med 7 seire og 1 uavgjort, og en målforskjell på 34-3. 
Dette er en veldig bra turnering, så det hadde vært moro å se flere lag fra Eiger i Mandal neste år
Henning og Vidar for J12.

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no