216
Eiger Gutter 12 deltok forrige helg med et lag på Umbro Innendørsturnering, arrangert av Tjensvoll Fotballklubb. Kampene ble spilt i Randaberg Arena i hyggelige omgivelser både sportslig og sosialt.
Guttene spilte tre kamper som resulterte i 2 seire og 1 tap.
Første kamp var mot Eigers Akademi-venner i Bjerkreim. Her klarte de røde og blå å vippe en jevnspilt kamp sin vei og vant 2-1.
I den andre kampen – mot Havørn 1 ble det også tett og jevnspilt, men i denne kampen hadde Eiger ikke marginene med seg, hverken foran eget mål eller foran Havørns mål, noe som resulterte i et surt 1-3 tap.
Guttene var dermed revansjesugne foran siste kamp mot Havørn 2. Her var konsentrasjonen og innsats på topp, og da sluttsignalet lød kunne Eiger notere en velfortjent 4-1 seier.