211

Andrè Olsen som er leder for neste ukes turnering i Eigerhuset har allerede begynt med oppsettet av lag og kamper. Han håper dette vil være klart for publisering i løpet av lørdag.
Som i fjor er det rundt 75 deltakere på turneringen – et tall Olsen sier seg fornøyd med. Han sier det som vanlig er det en god del familier som reiser bort i forbindelse med vinterferien.
De som har valgt turnering i Eigerhuset kan imidlertid se frem til to dager med fotball non stop, god stemning og masse godsaker i kiosken.
Følg med på nettsiden på lørdag!