Påmeldingen har startet

Påmeldingen har startet

Påmeldingen til turneringen i vinterferien er godt i gang. Eigers turneringsleder Andrè Olsen lover full rulle i to dager under gode værforhold! Det er mandag 12 og tirsdag 13 februar som blir turneringsdager og som vanlig er turneringen åpen for alle mellom 1 og 10 klasse.
For full påmeldingsinfo se vedlegg lenger nede!

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no