Seier og tap for Eiger G16

Seier og tap for Eiger G16

FOTO: Dalane Tidende

Eiger stiller i år med et G16 lag i 4 divisjon, og har allerede rukket å spille to seriekamper. Første kamp på Husabø mot EIK 3 endte med en flott 3-1 seier, mens det derimot ble noe styggere med 0-5 tap hjemme mot Bogafjell. Eigers 16 åringer reiser til Moi tirsdag 5 april for sin tredje kamp. Trener Adrian Mykebust sier seg tålig fornøyd så langt, men skulle ønske en noe større tropp å «rutte med», og er veldig sårbar for skader og slitasje. 

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no