Silje uttatt til talentleir

Silje uttatt til talentleir

2004 modellen Silje Skaara Helgesen ble denne uka uttatt til Norges Fotballforbunds talentleir i Sarpsborg i midten av denne måneden. I uttaket heter det: «Samlinga utgjør det nest øverste nivået i Fotballforbundets spillerutviklingsmodell, og nettopp du er tatt ut fordi vi anser at du er blant
landets mest spennende spillere i ditt kull.»
Eigers spillerutviklere Andrè Olsen og Jarle Gløpstad er selvsagt stolte av at Silje ble uttatt, men er ikke så veldig overrasket. Silje som ble årets spiller i ungdomsavdelingen i fjor, har hatt en jevn
og god utvikling i flere år. «Hun har over tid vært dedikert og treningsvillig, både på egenhånd og sammen med eget og andre (gutte)lag. Hun har deltatt på alt av spillerutviklingstiltak i Eigers regi og også gått på Eigers FFO (Fotballfritidsordning)
i flere år. Gode lagstrenere har hun også hatt. Alt dette gjør at hun har et fantastisk grunnlag som det vil bli spennende å følge utviklingen på», sier de to spillerutviklerne.
Samlingen går i Sarpsborg 18 – 21 mars.
Vi gratulerer med uttaket!

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no