Snart «årets høydepunkt»

Snart «årets høydepunkt»

Årets høydepunkt for mange – Cup No.1 i Frederikshavn nærmer seg. De fleste lag vil trene frem til avreise selv om det er pause i seriekampene. Totalt stiller Eiger med 8 lag i årets turnering, fordelt på tre jentelag og fem guttelag. J13, J14 og J15 samt G13, G14, G15, G16 og G19 stiller alle når turneringen sparkes i gang om morgenen 8 juli.

I følge kommunikasjonsansvarlig i Cup No.1 – Ronni Knudsen, vil kampoppsettet foreligge i starten av neste uke.

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no