Det er ferietid og ingen aktivitet på det som etter hvert skal bli Eigers nye storstue, Norrøn-hallen. Arbeidet som ble gjort før ferien viser imidlertid godt igjen. Deler av tribuneseksjonen er støpt og de ytre «søylene» er montert. I følge Eilif Leidland er planen å montere «sperrene» når ferien er over – i uke 31. Han tror også det blir gjort en liten dugnadsjobb i ferien når en gjeng dugnadsfolk etter planen skal fjerne bølgeblikkplatene på nordsiden av den gamle hallen.
Når sperrene er på plass vil det trolig vise veldig godt igjen det arbeidet som skal gjøres, for da skal etter hvert vegger og tak på plass.

Det begynner å likne noe

Garasjen som stod klar vinteren 2010 har måttet vike plass for fremtiden

Gang- og sykkelstien ved enden av Dalane Energi-banen. Her skal de syklende og gående til og fra Leidlandshagen ferdes