Storseier for Eigers J13-2 i sesongens første hjemmekamp.

Storseier for Eigers J13-2 i sesongens første hjemmekamp.

J13 2 spilte sin første kamp for sesongen mot Bryne 3.

3 Helleland spillere fikk sin deby i Eiger drakten og klarte seg meget bra

Kampen åpnet nervøst og for mange av jentene var det mye nytt mtp både 9 fotball og offside.

Utover i kampen begynte Eiger å ta mer og mer over spillet og til pause ledet de 2-0 der mål scorere var June Kvamsø og Oshelia Hjelm.

Andre omgang ble for det meste enveiskjøring mot Bryne sitt mål.Da dommeren blåste for fulltid stod stillingen 7-1 til Eiger.

Da hadde June Kvamsø scoret 3 og Stine Tollefsen 2.

God innsats av alle jentene denne januar kvelden og vi gleder oss til fortsettelse.

Kvams

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no