Tapte i Åna Sira!

Tapte i Åna Sira!

Eiger 2 tapte fredagens oppgjør mot Sokndal i Åna Sira! På en ujevn og våt grasbane holdt Eiger bra følge til pause og stillingen var da også 2-2 ved halvtidshvilen. Eigers mål ble besørget av Roi Park Debes og Stas Pihockis.
I andre omgang puttet «hjemmelaget» Sokndal ytterligere 3 mål og dermed ble det 5-2.
Kampen gikk i Åna Sira grunnet banetilstanden i Sokndal. Som kjent har flommen herjet med det flotte anlegget til Sokndal.

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no