
Eiger signerte i dag to vesentlige forsterkninger i a-stallen. Josip Tunjic som er midtbanespiller og Anto Pejic som er spiss forsterker et Eiger-lag med intensjoner om å bite godt fra seg i comebacket i 3 divisjon.
Begge er kroater og begge kjenner norsk fotball fra før. I fjor høst ble de nemlig hentet til Hammerfest som lå an til nedrykk. Ved sesongslutt hadde de bidratt til at det ble fortsatt 3 divisjonsspill for nordlendingene.
Trener Thor Jostein Dyrnes betegner spillerne som kanonsigneringer etter en uke med resten av a-lagsgjengen. «Dette er tidligere profesjonelle spillere, noe du kunne se etter første trening» og han mener blant annet å ha sett enorme spiss ferdigheter og vanvittig løpskapasitet så langt.
Vi ønsker Josip og Anto velkommen!