Trekning i 17 mai lotteriet er foretatt!

Trekning i 17 mai lotteriet er foretatt!

Rigmor Nodland (bildet over) ble trukket ut som vinner av førstepremien i Eigers 17 mai lotteri. For det fikk hun et reisegavekort pålydende kr.15000 fra G Travel. I følge Kirsti Elin Løyning som koordinerte loddsalget ble det solgt rundt 6500 av totalt 7000 lodd. 

Premievinnere:

1.premie – Reisegavekort fra G Travel – verdi kr.15000 – Rigmor Nodland

2.premie – Hagegruppe fra Bohus – verdi kr.9000 – Leif Arild Leidland

3.premie – Weber grill fra Byggvell – verdi kr.6400 – Renate Nodland

4.premie – Sykkel fra Power Egersund – verdi kr.2000 – Barbro Olsen

Eiger gratulerer alle vinnere og sender samtidig en stor takk til alle som støttet oss ved å kjøpe lodd!

Annonse

ANNONSEPLASS

dagligleder@eigerfk.no