I og med at det er høstferie, er det naturlig nok en god del færre kamper i uken som kommer. Ja, flere av minilagene er faktisk ferdig med sesongen. De to første dagene av høstferien vil imidlertid mange av minispillerne være i aksjon i høstferie-turneringen i Eigerhuset. Nesten 100 spillere er påmeldt.
A-laget har ingen kamp denne uken. De spiller først mandag 16/10, da borte mot Sola 2.
G16 reiser mandag til Spania på kombinert sosial tur og treningsleir under ledelse av våre venner i Levante.

Fotball, godsaker i kiosken og til slutt premie venter de som er påmeldt på høstferieturneringen!
Høstferie-turnering dag 1 i Eigerhuset 1000-1600
TIRSDAG:
Høstferie-turnering dag 2 i Eigerhuset 1000-1600
ONSDAG:
TORSDAG:
«Pensjonistgjengen» møtes kl.0930-1200.
FREDAG:
Eiger 2 – Bakke – Sparebank 1 banen 19:00
Bridge-kveld for barn/ungdom 1800-2100 i kafeen
LØRDAG:
SØNDAG: