
Enda flere lag er ferdigspilt for i år og enda flere har flyttet treningene inn i Eigerhuset. Denne uken avslutter også a-laget sesongen med bortekamp mot Voll på lørdag.
Årsavslutningene nærmer seg også med stormskritt, men det ser ut som om mange lag kommer til å fortsette treningene frem mot jul.
Noe av det som skjer denne uken har vi listet opp herunder:
MANDAG:
TIRSDAG:
Eiger G11-2 – Ganddal 1, Dalane Energi banen 18:00
Eiger J13-1 – Vidar 1, B&G banen 18:30
ONSDAG:
TORSDAG:
«Pensjonistgjengen» møtes kl.1000-1200.
FREDAG:
Bridge-kveld for barn/ungdom 1800-2100 i kafeen
LØRDAG:
A-laget Voll- Eiger kl.1500
SØNDAG: